Google

Tuesday, August 08, 2006

WIDURI ....OHH...WIDURIII!!!

Teka maning kyeh...
Siki mbahas masalah Pantai Widuri!
Untunge wilayah Pemalang duwe laut, coba ning langka, kaya Purwokerto, Purbalingga, Bandung (tekan bandung mbarang akh...), wong - wong biasane luru plesiran, ning ora pegunungan.. yee... laut.
Plesiran laut ning Pemalang sing kayonge digarap temenanan kayonge isih Widuri tok kyeh, mbuh tempat liyane, aku dewek durung survey. Awit taun wingi, bagian kulon Widuri di gawe dalan tembus tekan TPI Tanjungsari, di aspal Hotmix maning, alus nemen. Dadi siki malah ramene kuwi nang dalan kuwi. Soale selain gratis, tempate asyik tenan sung.



Nggo mejeng, cangkruk an, pacaran, mancing, malah ana sing bal-balan. Apa maning ning malem minggu karo Minggu isuk, kebek ndasss....!! mbuh kuwi lanang ... mbuh kuwi wadon...!!!
Kena nggo cuci mata, karo kenalan cowok cewek.
Kebanyakan wong sungkan manjing maring Widurine, soale mbayar !!!! karo ning nang njero biasane ning wong pacaran kuwi diparani karo bakul-bakul jajanan. pan ora tuku...pimen.... ora penak karo pacare....! Ndarani pacaran ora modal ikss.....!!!
Terpaksa tuku rahh...mbuh kuwi Permen Hexos karo Aqua putih, ben nggo ngobrol penak (cangkeme ben ora mambu ndeyan).

Nang kulone Widuri akeh warung iwak bakar, tapi aku dewek durung tau tuku nang kono, biasane aku nggowo jajan kadi ngomah(kaya cah tk)....!!!!
Mung siji sing nggawe sesek dada kiye, biasane ning lewat rada mambu amis-amis gimana gitu? soale nang kono ana tempat nggo nggawe iwak gereh, dadi rada mambu badeg.
Tapi tetep bae rame kok, walopun mambu, setiap sore mesti rame, biasane akeh cah nom-nom pada ngenteni srengenge kanclep.
Wis ndingin yah om dan mbakyu, kyeh tak wenehi poto2ne...
Selamat menikmati, mohon maaf bila ada kata2 yg tidak berkenan di hati anda semua!!

















Selengkapnya!

Tuesday, August 01, 2006

Nasi Grombyang Khas Pemalang

Apa sih makanan khas kota Pemalang?
jawabane langka maningggg..!!!!
NASI GROMBYANG

Bisane didarani grombyang?
Sebabe sega karo duduhe kuwe akeh duduhe, dadi ning digawa goyang-goyang (grombyang-grombyang).... kuwe jare wong Pemalang dewek...
Sega Grombyang digawe kadi tetelan daging sapi karo daging kebo dicampur bumbu-bumbu..
Bumbune apa mbuh aku dewek ora ngerti (rahasiane apa pak?)
Ciri khasse warnane ireng... persis kaya soto biasa tapi rede ireng.
Luwih enak maning ditambah sate bumbu srundeng...hmmmmmm sedep sunggg!!!

Warung sing terkenal adol Sega Grombyang : Warung Bpk. H. Warso.
Nggone kuwi nang Pasar Anyar Pemalang (Takon Tukang Mbecak..... ngerti kabeh!!)
Ning ora, Alun-alun ngalor 700 m, kiri dalan, ana Warung sing akeh mobil parkire, la kuwe warunge (madep wetan).
Liyane, Warung Bpk. Waridin, nggone nang Ruko Lap. Sirandu Pemalang. Tepate nang kidul pisan kadi lawang masuk Lap. Sirandu.




Regane? Semangkuk sekitar 4000 perak, ning pingin tambah sate, sesindike 1000 perak, ning pingin ngombe teh manis tambah 1000 perak, nambah duduh GRATISSS !!! Ning pan udud tuku dewek nang warung ngarep, soale kayonge warung Bp. H. Warso ora adol rokok. He...he..heeee... usaha ra!.. mlaku delat mengarep luru warung rokok.

Ayo konco-konco sing misale balik kadi perantauan, trus nggawa kanca, coba dijak tuku sega Grombyang, dijamin ketagihan deh!

Wis ndingin yah, kayonge critane karo ngiler kyeh, soale tak sambi mangan sega grombyang...kekekekkee....



selengkapnya Versi Indonesia "diambil dari Detikfood"

Grombyong Pak Warso
Odilia Winneke - detikfood


Jakarta - Nama : sri asriatin
Email : atin78@plasa.com
Alamat : Rengat Inhu Pekanbaru
Lokasi Bersantap : Warung pak Haji Warso, Pemalang.

Sewaktu saya masih tinggal di Pulau Jawa, setiap hari Sabtu dan Minggu sekeluarga pasti mengunjungi Warung Grombyang pak Haji Warso yang terkenal dengan nasi grombyang dan aneka makanan pelengkapnya sate sapi, sate kerbau, dan emping melinjo yang lebar pokoknya nikmat sekali! Setelah makan nasi grombyang biasanya kami minum es teh, rasanya segar dan kenyang!

Saya ingin menceritakan seperti apa sih grombyang itu. Grombyang dibuat dari tetelan daging sapi atau daging kerbau yang dimasak dengan kuah yang banyak dengan bumbu-bumbu, dagingnya dimasak sampai benar-benar empuk. Ciri khasnya yaitu warnanya yang hitam. Warna hitam ini berasal dari bumbu keluwak. Di atas nasi ditaburi serundeng kelapa dan daun bawang. Setelah matang, grombyang akan berwarna hitam dan berlemak. Baunya...sangat harum. Sebagai pelengkap di sediakan sate yang dibuat dari bahan dan bumbu yang sama, bedanya hanya cara memasaknya saja yang dimasak sampai kering.

Terakhir saya berkunjung ke warung makan grombyang Pak Haji Warso setahun yang lalu, ketika kami mudik lebaran. Grombyang pak Haji Warso itu ada di sekitar alun-alun kota pemalang di pasar Tempong dekat rel kereta api. Pokoknya kalau anda ingin mencoba tanya orang saja dijamin tidak akan kesasar karena sangat terkenal sekali di kota Pemalang. Nasi grombyang pak Haji Warso ini harganya juga pasti terjangkau oleh saku kita. Satu mangkuknya itu hanya Rp 4000 sedangkan satenya satu tusuk hanya Rp 1000, dan es teh manis Rp 10000, "Tapi saya kurang tahu kalo sekarang naik atau tidak ya." Pokoknya kalau Anda melewati kota Pemalang mampir saja ke warungnya pak Haji Warso dekat dengan jalan pantura, tinggal masuk sedikit ke kota Pemalang kira-kira mungkin kurang lebih sekitar 500 m. Warung pak Haji Warso buka setiap hari dari jam 8 pagi sampai jam 9 malam, tergantung habisnya grombyang. Warung grombyang ini menyediakan menu makanan nasi grombyang saja beserta minuman, yaitu es teh manis dan aneka jus. Tempat ini selalu ramai dikunjungi orang, ada juga yang dari jakarta dan dari kota lainnya. Kadang-kadang saya sampai menghabiskan dua mangkuk gerombyang dan delapan tusuk sate. Soal harga pokoknya murah deh, berdua suami, kami tidak sampai menghabiskan Rp 40,000. Setelah selesai makan bisanya kami sampai sampai tidak dapat berjalan sakin kenyangnya.

Ya begitulah cerita saya semoga bermanfaat dan selamat mencoba makan ke warung nasi grombyang nya pak Haji Warso.


Selengkapnya!

Monday, July 31, 2006

SLANK Hadir Di Pemalang 2 Agustus 2006



Slanker MAnia....! Slank akan hadir di Kota Pemalang.
Waktu : Rabu, 2 Agustus 2006 jam : 15.00 - selesai
Tempat : Lap. Sirandu Pemalang
Tiket : ????
Sponsor : Gudang Garam

Selengkapnya!

Saturday, July 29, 2006

Pantai Tanjung Sari Pemalang

Pantai Tanjung Sari.....
Sak benere kuwi Tempat Pelelangan Ikan sing ana nang Ds. Tanjung Sari. Tapi akeh wong sing pada plesiran maring kene. Mbuh kuwi pan mancing, ngetem, ngobrol karo pacare, dll....
Kebanyakan akeh wong sing pada mancing, tapi aku dewek ora tau mancing nang kene...(soale ora bisa mancing).
Tapi akeh juga cah lanang wadon tuwe enom pada maring kene. Tempate penak nggo ngobrol, pemudane kene ora rese-rese, sing penting ora berbuat sing macem-macem (..??).
Kapan-kapan koen kabeh ning pan luru tempat sing penak nggo ngobrol...ye neng kene kyeh!








Selengkapnya!

LIVE MUSIC JARUM BLACK CAPUCINO

Sabtu sore muter-muter nang alun-alun, dilalah pas ana rame-rame....!
apa sih? Tabrakan? Demo?
Oooooooooooooo.....
Jebule ana konser musik kadi Jarum Black Capucino nang ngarepe Kridanggo.
Nah kiye foto-fotone....





Cepetan pada adus, gagiyan mangkat maring alun-alun.
Mumpung GRATISSSS
Mbokan olih kenalan wadonan.
Foto-foto kuwi dijukut jam lima sore, paling-paling isih pada ngetes sound system.


Selengkapnya!

Friday, July 28, 2006

kridanggo

gedung olah raga ne dewek ....
siki semadan apik....

dideleng seka samping

siki rada rame.... sering nggo konser musik, pelatihan SPMB, olahraga, Ujian CPNS...dll.
Wis langka radio, siki WIDURI FM pindah nang Jl. Pemuda (jejere pabrik Es Ratusalju).
Jarene ning saben Minggu ana Konser Musik seka LA Light, tapi mbuh aku dewe ra tau ndeleng..
Ngarepe wis didandani maning, dadi semadan manis.
Matur nuwun Bpk-Bpk Pemda...!!!


Selengkapnya!

Selamat Datang di PemalangDotNet....!

Assalamu alaikum wr. wb.

Halo.. teman-teman , akhirnya jadi juga website ini. Kami berusaha untuk menyajikan berbagai informasi tentang Kota Pemalang baik dalam bentuk tulisan maupun gambar, selain itu juga kami juga minta teman-teman untuk mengirimkan berita maupun foto-foto tentang Pemalang...OK !!!
.....

Wassalamu alaikum wr. wb.

Selengkapnya!

About me

  • I'm pemalang.net
  • From Pemalang, Jawa Tengah, Indonesia
My profile

Waktu Sholat